Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Δήμου για το 2014 στο Δημοτικό Συμβούλιο Reviewed by Momizat on . Tην έγκριση του ετήσιου προγράμματος τουριστικής προβολής του Δήμου Κέρκυρας για το 2014 θα εισηγηθεί στο αποψινό  δημοτικό συμβούλιο ο δήμαρχος Γ. Τρεπεκλής. Σ Tην έγκριση του ετήσιου προγράμματος τουριστικής προβολής του Δήμου Κέρκυρας για το 2014 θα εισηγηθεί στο αποψινό  δημοτικό συμβούλιο ο δήμαρχος Γ. Τρεπεκλής. Σ Rating: 0
You Are Here: Home » ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ » Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Δήμου για το 2014 στο Δημοτικό Συμβούλιο

Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Δήμου για το 2014 στο Δημοτικό Συμβούλιο

???????????????????????????????Tην έγκριση του ετήσιου προγράμματος τουριστικής προβολής του Δήμου Κέρκυρας για το 2014 θα εισηγηθεί στο αποψινό  δημοτικό συμβούλιο ο δήμαρχος Γ. Τρεπεκλής.

Στην εισήγησή του ο κ. Τρεπεκλής  σημειώνει μεταξύ άλλων ότι τα στοιχεία που λαμβάνονται από τους φορείς του κλάδου παρουσιάζουν την τελευταία διετία  σημαντική αύξηση στις διεθνείς αφίξεις για το νησί της Κέρκυρας, με ποσοστά αύξησης 8% για το έτος 2012 και 11,67 % αντίστοιχα για το πρώτο εννεάμηνο του 2013.

«Ως εκ τούτου,  συνεχίζει, «ο κερκυραϊκός τουρισμός, παρά τις δυσμενείς επιπτώσεις από την παγκόσμια χρηματοπιστωτική  κρίση και τη συνεχιζόμενη ύφεση της ελληνικής οικονομίας, επέδειξε αξιοθαύμαστη αντοχή παρουσιάζοντας αναπτυξιακή τροχιά.

Οι εξελίξεις αυτές , οι οποίες αναδεικνύουν το εγχώριο τουριστικό προϊόν ως βασικό  μοντέλο ανάπτυξης και  επιχειρηματικότητας, διαμορφώνει ένα δυναμικό πλαίσιο το οποίο η Δημοτική Αρχή θα συνεχίσει να ενισχύει με πρωτοβουλίες και πολιτικές που στοχεύουν στη βελτίωση και ανάδειξη των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων της περιοχής μας».

Ο Δήμαρχος παρουσιάζοντας τις δράσεις τουριστικής προβολής  που υλοποίησε ο Δήμος κατά τη διάρκεια του έτους, επισήμανε και πάλι «την έλλειψη διάθεσης χρηματοδοτικών πόρων από την πολιτεία, καθώς και την ανάγκη προώθησης μεταρρυθμιστικών αλλαγών στο υφιστάμενο περιβάλλον, που να επιτρέπουν τη διαμόρφωση ενός ευνοϊκότερου πλαισίου στήριξης της  τουριστικής πολιτικής στους νησιωτικούς Δήμους».

Τόνισε   ακόμη ότι  «η ανάκτηση μεριδίου αγοράς  από την Μεγάλη Βρετανία και τη Γερμανία, χώρες οι οποίες αποτελούν τη μεγαλύτερη δεξαμενή άντλησης τουριστών για την Κέρκυρα καθώς και η σημαντική αύξηση από τη ρωσική αγορά, διαμόρφωσαν ένα ασφαλές πεδίο για τη στήριξη της τουριστικής μας οικονομίας .

Σημειώνεται ότι το «Ετήσιο Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής του Δήμου Κέρκυρας για το έτος 2014» το οποίο θα αποσταλεί στην αρμόδια Υπηρεσία του Υπουργείου για παροχή σύμφωνης γνώμης, αποτελεί προαπαιτούμενο για τη νόμιμη υλοποίηση οποιασδήποτε ενέργειας ή δράσης τουριστικής προβολής ανεξάρτητα από την πηγή χρηματοδότησης τους.

«Λαμβάνοντας υπόψη ότι, η υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος τουριστικής προβολής απαιτεί κονδύλια τα οποία,  εκ των πραγμάτων, δε δύναται ο Δήμος να διαθέσει, θα αναζητηθούν χρηματοδοτικοί πόροι μέσα από την αξιοποίηση ευρωπαϊκών προγραμμάτων, τη διάθεση χορηγικών πακέτων και την ανάπτυξη συνεργειών με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς με στόχο την υποστήριξη του προγράμματος.

Σε κάθε περίπτωση, ο Δήμος Κέρκυρας θα προωθήσει την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας στον τομέα του τουρισμού εστιάζοντας στους  κάτωθι  βασικούς  άξονες: στον επαναπροσδιορισμό της εμπορικής πολιτικής στις διεθνείς τουριστικές αγορές , στην προβολή του φυσικού και πολιτισμικού μας πλούτου, στην ανάπτυξη  εναλλακτικών μορφών τουρισμού, στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και στη συνολική ανάδειξη των δυνατοτήτων της περιοχής μας» αναφέρει ο κ. Τρεπεκλής.

Το πρόγραμμα:

ΑΞΟΝΑΣ 1:

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ & ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ  ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΕΛΙΔΑΣ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ

 

Ανανέωση και εμπλουτισμός ηλεκτρονικού περιεχομένου

στις υφιστάμενες τουριστικές ιστοσελίδες του Δήμου και ανάρτηση νέου φωτογραφικού υλικού σε επιμέρους θεματικές ενότητες:

Αξιοθέατα

Μουσεία & Χώροι Πολιτισμού

Εκκλησίες & μοναστήρια

Παραλίες

Φύση & Περιοχές Natura

Xωριά & Παραδοσιακοί οικισμοί

Δραστηριότητες (κρίκετ, ιστιοπλοΐα, καταδύσεις, γκόλφ κ.λ.π.)

Τοπικά προϊόντα – κερκυραϊκή κουζίνα

Καθημερινή ζωή των κατοίκων

Πολιτιστικές εκδηλώσεις & δρώμενα

Προτεινόμενες διαδρομές ειδικού ενδιαφέροντος

 

 

1.2 Δημιουργία σελίδας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Σε καθοριστικό παράγοντα προώθησης και προβολής του τουριστικού μας προϊόντος,  αναδεικνύονται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς λόγω  της διαδραστικότητας του μέσου, υπάρχει δυνατότητα προβολής των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων της περιοχής μας σε διευρυμένες ομάδες κοινού με το χαμηλότερο δυνατό κόστος προβολής.

 

1.2α. Διαδικτυκός διαγωνισμός

Η διεξαγωγή διαγωνισμού στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης (social media) με δώρα φιλοξενίας στην Κέρκυρα, θα συμβάλλει στην αύξηση επισκεψιμότητας της σελίδας μας και ταυτόχρονα στην αύξηση αναγνωρισιμότητας της περιοχής μας ως τουριστικού προορισμού.

ΑΞΟΝΑΣ 2:

ΔΙΑΦΗΜΙΣTIKH ΠΡΟΒΟΛΗ

Η ανάπτυξη και προώθηση των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων ενός προορισμού μέσα από τα ψηφιακά μέσα και το διαδίκτυο, αποτελούν το πλέον ισχυρό εργαλείο προβολής, όπως προκύπτει από τον συνεχώς αυξανόμενο αριθμό χρηστών, τη συνεχή αναβάθμιση των πληροφοριακών συστημάτων και τη δυνατότητα διείσδυσης σε αγορές χωρίς γεωγραφικούς περιορισμούς.

Ως εκ τούτου, η στρατηγική επικοινωνίας προτείνεται να επικεντρωθεί στο συγκεκριμένο μέσο με στόχο τη δυνατότητα διευρυμένης διάχυσης του μηνύματος, χωρίς να αποκλείεται η παράλληλη προβολή στα παραδοσιακά μέσα μαζικής ενημέρωσης.

Το πρόγραμμα με τις ενέργειες προβολής του άξονα 2.2 θα διαμορφωθεί ύστερα από αξιολόγηση των προτάσεων που θα καταθέσουν οι ενδιαφερόμενοι (εκδότες, διαφημιστικές εταιρείες κ.λ.π.) και με βασικό κριτήριο την αναμενόμενη αποτελεσματικότητα του μέσου σε σχέση με το κόστος  “value for money”.

 

2.1 Διαφήμιση στο διαδίκτυο

Προβολή με διαφημιστικά banners σε δικτυακούς χώρους σχετικούς με τον τουρισμό όπως: ιστοσελίδες παροχής τουριστικών υπηρεσιών, travel blogs & αεροπορικές εταιρίες

Προβολή σε χώρους κοινωνικής δικτύωσης:

facebook, twitter,flickr, myspace κ.λ.π.

 

2.2.Διαφήμιση σε παραδοσιακά μέσα μαζικής ενημέρωσης:

Καταχωρήσεις & ειδικά αφιερώματα σε έντυπα μέσα:

τουριστικοί οδηγοί ,«inflight” περιοδικά,εφημερίδες

 

Διαφήμιση σε τηλεόραση & ραδιόφωνο

 

ΑΞΟΝΑΣ 3:

ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Η συμμετοχή του Δήμου Κέρκυρας στις Διεθνείς Εκθέσεις Τουρισμού, θα πραγματοποιηθεί σε συνεργασία με την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων (Π.Ι.Ν.), η οποία διαθέτει εκθεσιακό χώρο μέσα στα περίπτερα  του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, λαμβάνοντας υπόψη ότι η συγκεκριμένη ενέργεια έχει ως στόχο  τη δημιουργία ενιαίας ταυτότητας και την ενίσχυση του branding  στην ευρύτερη περιοχή των Ιονίων Νήσων , σύμφωνα με τον στρατηγικό σχεδιασμό του Ε.Ο.Τ. Στον πίνακα που ακολουθεί με τις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, ο Δήμος μας   θα συμμετάσχει επιλεκτικά όσον αφορά στην αυτοπρόσωπη παρουσία στελεχιακού δυναμικού του Δήμου για την υποστήριξη του περιπτέρου ενώ η αποστολή  υλικού προβολής για την Κέρκυρα αφορά σε όλες τις  εκθέσεις του καταλόγου.

3.1. ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ ΧΩΡΑ ΠΟΛΗ ΕΚΘΕΣΗ
14-19/1/2014 ΟΛΛΑΝΔΙΑ ΟΥΤΡΕΧΤΗ VAKANTIΒΕURS
16-19/1/2014 ΑΥΣΤΡΙΑ ΒΙΕΝΝΗ FERIENMESSE WIEN
30-01 έως και 2/2/2014

 

ΤΟΥΡΚΙΑ ΚΩΝΣΤ/ΠΟΛΗ ΕΜΙΤΤ ISTANBUL

[Συμμετοχή του Δήμου

μέσω του διασυνοριακού προγράμματος T.P.N.M.]

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ ΧΩΡΑ ΠΟΛΗ ΕΚΘΕΣΗ
06-10 /2/2014

 

 

ΒΕΛΓΙΟ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ SALON DE VACANCES
07 -09/02/2014 ΛΕΤΟΝΙΑ ΡΙΓΑ BALTTOUR 2014

[Συμμετοχή του Δήμου

μέσω του διασυνοριακού προγράμματος T.P.N.M.]

11 -12/2/2014 ΙΣΡΑΗΛ ΤΕΛ ΑΒΙΒ   IMTM 2014

[Συμμετοχή του Δήμου

μέσω του διασυνοριακού προγράμματος T.P.N.M.]

13-15/2/2014

 

 

ΙΤΑΛΙΑ ΜΙΛΑΝΟ BIT MILAN

 

14-16/02/2014 ΕΣΘΟΝΙΑ ΤΑΛΙΙΝ ΤΟUREST 2014

[Συμμετοχή του Δήμου

μέσω του διασυνοριακού προγράμματος T.P.N.M.]

14-16/2/2014 ΣΟΥΗΔΙΑ ΣΤΟΚΧΟΛΜΗ GREKLAND PANORAMA
19-23/2/2014 ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΜΟΝΑΧΟ F.RE.E.MESSE MUNCHEN
20-23/2/2014 ΤΣΕΧΙΑ ΠΡΑΓΑ HOLIDAY WORLD
27/2 έως και 2/3/2014 ΣΕΡΒΙΑ ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ INTERNATIONAL FAIR

OF TOURISM

27/2 έως και 2/3/2014

 

ΟΥΓΓΑΡΙΑ ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ UTAZAS

 

28/2 έως και 2/3/2014 Η.Π.Α. ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ THE NEW YORK TIMES TRAVEL SHOW

[Συμμετοχή του Δήμου

μέσω του διασυνοριακού προγράμματος T.P.N.M.]

ΜΑΡΤΙΟΣ ΧΩΡΑ ΠΟΛΗ ΕΚΘΕΣΗ
5-9/3/2014 ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΒΕΡΟΛΙΝΟ Ι.Τ.Β. BERLIN
19-22/3/2014 ΡΩΣΙΑ ΜΟΣΧΑ ΜΙΤΤ MOSCOW
20-23/3/2014

 

ΓΑΛΛΙΑ ΠΑΡΙΣΙ SALON MONDIAL

DU TOURISME

20-23/3/2014 ΣΟΥΗΔΙΑ ΓΚΕΤΕΜΠΟΡΓΚ TUR GOETEBORG
ΑΠΡΙΛΙΟΣ ΧΩΡΑ ΠΟΛΗ ΕΚΘΕΣΗ
4-6/4/2014 ΙΤΑΛΙΑ ΝΑΠΟΛΗ BORSA MEDITERRANEA

DEL TOURISMO

 

 

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ ΧΩΡΑ ΠΟΛΗ ΕΚΘΕΣΗ
9-11/10/2014 ΡΩΣΙΑ Α.ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΗ CIS INWETEX

TRAVEL MARKET

17-19-10/2014

 

ΠΟΛΩΝΙΑ ΠΟΖΝΑΝ TOUR SALON POZNAN’
17-19-10/2014 *

 

ΙΤΑΛΙΑ ΡΙΜΙΝΙ RIMINI TRADE FARE
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ ΧΩΡΑ ΠΟΛΗ ΕΚΘΕΣΗ
3-6/11/2014 ΑΓΓΛΙΑ ΛΟΝΔΙΝΟ WORLD TRAVEL MARKET

 

3.2. ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΣΤO EΣΩΤΕΡΙΚΟ

ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ ΧΩΡΑ ΠΟΛΗ ΕΚΘΕΣΗ
27-30/11/2014 * ΕΛΛΑΔΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ PHILOXENIA
(Προς επιβεβαίωση) ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΤΡΑ ΑCTIVE TRIP

ΕΚΘΕΣΗ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ

ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

 

(Προς επιβεβαίωση) ΕΛΛΑΔΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
(Προς επιβεβαίωση) ΕΛΛΑΔΑ ΑΘΗΝΑ SUMMER EXPO ATHENS

 

 

 

 

     
ΑΞΟΝΑΣ 4.

ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ

 4.1. ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Ο άξονας 4.1. περιλαμβάνει  συμπληρωματικές δράσεις που  θα ενισχύσουν της «εικόνας» της Κέρκυρας στη διεθνή τουριστική αγορά και η υλοποίησή τους προυποθέτει τη δυναμική συνεργασία μεταξύ της Διεύθυνσης του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού και του Δήμου μας, με παράλληλη υποστήριξη των αντίστοιχων Πρεσβειών στο εξωτερικό.

Ενδεικτικά περιλαμβάνει: τη διοργάνωση συνεντεύξεων τύπου, τη διοργάνωση συναντήσεων εργασίας με tour operators &  διαμορφωτές κοινής γνώμης, τη διεξαγωγή πολιτιστικών δρώμενων και την προώθηση τοπικών προϊόντων με στόχο την ολοκληρωμένη παρουσίαση του τουριστικού μας προϊόντος.

Προτεινόμενες αγορές:

Μόσχα: Αναδυόμενη αγορά με μεγάλες δυνατότητες αύξησης του τουριστικού ρεύματος προς την Κέρκυρα

Λονδίνο – Βερολίνο- Μόναχο:μεγάλες αγορές που διαμορφώνουν τη ζήτηση για τον τελικό τουριστικό προορισμό και αποτελούν τη μεγαλύτερη δεξαμενή άντλησης τουριστών για την Κέρκυρα.

Βιέννη – Βρυξέλλες: μικρές αλλά δυναμικές αγορές  που επηρεάζουν τις τάσεις της ευρωπαϊκής αγοράς στο σύνολό της.

Ρώμη – Μιλάνο: επαναπροσέγγιση των γειτονικών μας περιοχών, με στόχο την περαιτέρω αύξηση της κίνησης που παρατηρήθηκε φέτος στην Κέρκυρα από τα αντίστοιχα αεροδρόμια.

 

4.2. ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ BUS ROAD SHOWS & ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ INFO KIOSKS

ΣΕ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ

Ενέργειες  προβολής που  προωθούν με αποτελεσματικό και άμεσο τρόπο τον τουριστικό προορισμό  και απευθύνονται σε ένα δυνητικά “τεράστιο” πελατολόγιο, προσεγγίζοντας νέες και μεγάλες αγορές του εξωτερικού.

4.2.α. ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

Σε επιλεγμένες πόλεις-σταθμούς της Μεγάλης Βρετανίας & Γερμανίας δεδομένου ότι  αποτελούν τις κύριες αγορές εισροής τουριστών προς την Κέρκυρα.

4.2. β. ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ

Σε επιλεγμένες πόλεις – σταθμούς της Βορείου Ελλάδας για την ενίσχυση του εσωτερικού τουρισμού.

4.3 ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ

Ο άξονας 4.3. περιλαμβάνει τη διοργάνωση ταξιδίων εξοικείωσης (Fam Trips) και απευθύνεται σε δημοσιογράφους του τουριστικού ρεπορτάζ, ταξιδιωτικούς πράκτορες & διαμορφωτές κοινής γνώμης, με στόχο την ανάδειξη του  τουριστικού μας προϊόντος και την διαφοροποίησή του σε σχέση με ανταγωνιστικούς  προορισμούς.

Ο Δήμος της Κέρκυρας, προωθεί άμεσα την υλοποίηση αντίστοιχων ενεργειών προβολής και χρησιμοποιεί ένα εκτεταμένο δίκτυο επαφών ως αποτέλεσμα της διαρκούς συνεργασίας του με τα Γραφεία του Ε.Ο.Τ. στο εξωτερικό και άλλους φορείς του τουριστικού κλάδου.

Δεδομένου ότι ο σχεδιασμός και η οργάνωση ολοκληρωμένων προγραμμάτων φιλοξενίας τυγχάνουν της σημαντικής υποστήριξης των τοπικών φορέων του τουρισμού, θα αποτελέσουν βασικό επικοινωνιακό εργαλείο προσέγγισης της  διεθνούς τουριστικής αγοράς και την επόμενη χρονική περίοδο.

 

 

 

ΑΞΟΝΑΣ 5.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ  & ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ

Αφορά στη μελέτη, το σχεδιασμό, την παραγωγή ή και προμήθεια ηλεκτρονικού και οπτικοακουστικού διαφημιστικού υλικού για την Κέρκυρα και τα Διαπόντια Νησιά. Το παραγόμενο υλικό αποτελεί απαραίτητο εργαλείο για την ολοκληρωμένη προβολή του τουριστικού μας προϊόντος  σε εξειδικευμένο κοινό-στόχο: διεθνείς εκθέσεις τουρισμού, ομάδες δημοσιογράφων του τουριστικού ρεπορτάζ & tour operators, γραφεία ΕΟΤ & πρεσβείες, διεθνή συνέδρια & αντιπροσωπείες που φιλοξενούνται στην Κέρκυρα καθώς και σε διαδικτυακούς τόπους τουριστικού ενδιαφέροντος.

5.1. ΕΝΤΥΠΟ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΑΝΕΚΤΥΠΩΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
ΓΕΝΙΚΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΕΝΤΥΠΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ & ΤΑ ΔΙΑΠΟΝΤΙΑ ΝΗΣΙΑ

Γλώσσες:

Eλληνικά, Αγγλικά, Γερμανικά,

Γαλλικά, Ιταλικά, Σέρβικα, Ρώσικα

 

 

Γενικά ιστορικά στοιχεία, γεωγραφική θέση

Αξιοθέατα

Παραλίες

Δραστηριότητες

Φύση

Τοπικά προϊόντα – κερκυραϊκή κουζίνα

Καθημερινή ζωή των κατοίκων

Πολιτιστικές εκδηλώσεις

ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ:

ΚΕΡΚΥΡΑ & ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ

Γλώσσες:

Eλληνικά, Αγγλικά

 

Παραδοσιακoί οικισμοί

Περιοχές Natura

Παραλίες

Θαλλάσιοι κόμβοι με αφετηρία την Κέρκυρα

Υπόμνημα  με χάρτη του ιστορικού κέντρου

Χώροι πολιτισμού & μουσεία

 

ΕΝΤΥΠΟ  ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ

Γλώσσες:

Ελληνικά, Αγγλικά

Γενικά στοιχεία / ήθη και έθιμα του Πάσχα

Καταγραφή  τελετών/ λιτανειών /εκδηλώσεων Προσάρτηση χάρτη με  λιτανείες

Συνοπτικά εκδηλώσεις  σε όλο το νησί

ΝΕΕΣ  ΕΚΔΟΣΕΙΣ & ΘΕΜΑΤΙΚΑ ΕΝΤΥΠΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΕΝΤΥΠΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ

ΤΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΙΚΗΣ ΥΠΑΙΘΡΟΥ

Γλώσσες:

Eλληνικά, Αγγλικά*

Φορέας Υλοποίησης:

ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ & ANION A.A.E. O.T.A.

[ως δικαιούχοι στο πλαίσιο του Άξονα 4: “Εφαρμογή  LEADER” του Προγράμματος «Αγροτική Ανάπτυξη της Ελλάδας 2007-2013]

Παραδοσιακά χωριά/οικισμοί

Αρχιτεκτονική προσέγγιση

Αξιοθέατα/θρησκευτικοί-αρχαιολογικοί χώροι

Χλωρίδα και πανίδα

Λαογραφία/ ήθη και έθιμα

Αγροτική παραγωγή/τοπικά προϊόντα

Προτεινόμενες διαδρομές περιήγησης

Προσάρτηση θεματικών χαρτών

 

 

ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΕΝΤΥΠΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ/   ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Προτεινόμενες γλώσσες:

Ελληνικά, Αγγλικά, Γερμανικά,

Ιταλικά, Γαλλικά, Ρώσικα, Σέρβικα

Αξιοθέατα /Αρχαιολογικοί – ιστορικοί χώροι Φρούρια/μνημεία/Δημόσια -ιδιωτικά κτίρια

Πόλη της Κέρκυρας-Μνημείο UNESCO

Προτάσεις για διαδρομές περιήγησης

Χώροι πολιτισμού/Μουσεία

Μοναστήρια/μονές/ εκκλησίες

Θρησκευτικές διαδρομές

ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΕΝΤΥΠΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΟΥ  ΘΑΛΛΑΣΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Προτεινόμενες γλώσσες:

Ελληνικά, Αγγλικά, Γερμανικά,

Ιταλικά, Γαλλικά, Ρώσικα

Γενικά  στοιχεία/ γεωγραφική θέση/κλίμα

Παραλίες στην Κέρκυρα & τα Διαπόντια Νησιά

Μαρίνες/ τουριστικά αγκυροβόλια

Φυσικοί όρμοι/λιμανάκια

Προσάρτηση  Χάρτη με θαλάσσιες διαδρομές

ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΕΝΤΥΠΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Προτεινόμενες γλώσσες: Ελληνικά , Αγγλικά

Γενικά στοιχεία/γεωγραφική θέση/πρόσβαση/ Αξιοθέατα/παραλίες

Διαμονή/Δραστηριότητες

Οδηγός Αγοράς/Προτάσεις Διασκέδασης

 

ΑΦΙΣΕΣ

Προτεινόμενες γλώσσες:

Αγγλικά

Θεματικές αφίσες για διανομή στις τουριστικές εκθέσεις

Αφίσες  για τη διακόσμηση των περιπτέρων:

Διαστάσεις 2Χ2 πλαστικοποιημένες

Διαστάσεις 1χ2 με μηχανισμό αναδίπλωσης

ΑΝΑΜΝΗΣΤΙΚΑ ΔΩΡΑ &

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ GADGETS

Προτεινόμενες γλώσσες: Ελληνικά, Αγγλικά

Folder με θεματικές αφισέτες  για δώρα

Διαφημιστικές τσάντες με το λογότυπο του Δήμου

5.2.  ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΟ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ

Η ενέργεια αφορά στον σχεδιασμό & την παραγωγή οπτικοακουστικού πληροφοριακού υλικού  με στόχο την υποστήριξη του σχεδίου τουριστικής προβολής  του Δήμου στα ψηφιακά μέσα μαζικής ενημέρωσης.

 5.2.1. ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ DVD & STICK

Το διαφημιστικό dvd, τμηματοποιημένο σε θεματικές ενότητες, θα αφορά στην προβολή της συνολικής εικόνας της Κέρκυρας & των Διαποντίων Νησιών και θα έχει εφαρμογή στο διαδίκτυο  για την προώθηση εναλλακτικών μορφών τουρισμού:

Θαλάσσιος, Πολιτιστικός/θρησκευτικός/Μαθητικός τουρισμός

5.2.3. WEB BANNERS

Δημιουργικός σχεδιασμός  διαφημιστικών banners για προβολή της Κέρκυρας σε δημοφιλείς ιστοσελίδες και portals.

5.2.4. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΑΡΧΕΙΟΥ

Συλλογή ψηφιακού  υλικού σε θεματικές ενότητες και κατοχύρωση  πνευματικών δικαιωμάτων  για  ευρεία χρήση  στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, σε Γραφεία ΕΟΤ Eξωτερικού, Πρεσβείες, Τουριστικούς Οργανισμούς, Πολιτιστικά Σωματεία κ.α.

 

 

 

Leave a Comment

Scroll to top
dev www.westmedia.gr